LED hipermarket főoldal - Fizetés és szállítás

A megrendeléseket mintaboltunkban Budapest VI. Aradi u. 35. nyitvatartás:

Napok: Nyitva tartás:
Hétfő  10-18
Kedd  10-18
Szerda  10-18
Csütörtök  10-18
Péntek  10-18
Szombat  zárva
Vasárnap  zárva

személyesen vagy interneten keresztül a www.ledhipermarket.hu  webcímen, illetve faxon 06-1 2694168 vagy levélben.adhatja le. A telefonon leadott megrendeléseket nem minden esetben áll módunkban elfogadni.

Az áruházban vásárlás előtt regisztrációra nincs szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A rendelések teljesítésére az itt közölt feltételek érvényesek.

A megrendelés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra illetve iktatásra nem kerül. A szerződéskötés lehetséges nyelve: magyar.

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről...

Áraink magyar forintban értendőek és az Általános Forgalmi Adót tartalmazzák. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek.

Regisztráció (nem kötelező)

A vásárlás megkezdéséhez nem kell regisztrálni az oldalra. Amennyiben regisztrálna úgy a következőképpen teheti:
Ezt a főmenű "Regisztráció" menüpontjában teheti meg.
A regisztráció során a * -gal jelőlt mezők kitőltés szükséges a sikeres regisztrációhoz.

FONTOS!
Saját és aktív email címet adjon meg a regisztráció során, mert erre az email címre fogunk küldeni Önnek minden visszajelzést megrendeléseivel kapcsolatban!

A regisztráció során megadott adatok később változtathatóak. A megadott számlázási cím alap helyzetben a szállítási cím is (de a szállítási cím minden rendeléskor külön módosítható).

Egy telefonszám megadása ajánlott, ha lehet mobil telefonszámot adjon meg a könnyebb és gyorsabb kommunikáció miatt.

A regisztráció elküldése után egy emailt fog kapni a megadott email címre, benne a regisztrációs adatokkal! Kérjük őrizze meg ezt a levelet! Amennyiben a levél nem érkezik meg legkésőbb néhány órán belül, kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot!

 

Adatok módosítása:

A regisztráció során megadott adatokat Ön a későbbiekben tudja módosítani. Ezt úgy tudja megtenni, ha bejelentkezik (jobb felső sarok) a webáruházba. Ekkor a "Bejelentkezés" dobozban megjelenik a "Fiók karbantartása" gomb, erre rákattintva módosíthatja a "Fiók adatait" , a "Szállítási címet", illetve visszanézheti/ellenőrizheti rendeléseit.
A szállítási cím alap esetben megegyezik a számlázási címmel, de itt Ön megadhat akár több különböző szállítási címet is, amelyek közül a rendelés során kiválaszthatja a megfelelőt.

 

Navigálás a webáruházban:
Webshopunkban a termékek különféle kategóriákba vannak sorolva, hogy Ön könnyebben megtalálhassa a megfelelőt. A kategóriák alatt általában lámpa családonként vannak rendezve a termékek.

A webshopban alapvetően 2 féle képpen kereshet:

- kiválasztja a megfelelő fő kategóriát és ott végignézi a kategóriába tartozó alkategóriák / családok képeit és azok közül választva megnézi az adott alkategóriába tartozó termékeket

Kosár használata:
Bejelentkezés után már megkezdheti a vásárlást.
Miután kiválasztotta megfelelő terméket a "Kosárba rakom" gomb megnyomásával rakhatja a terméket a virtuális bevásárlókosárba. Ha az adott termékből több darabot kíván vásárolni, akkor a "Kosárba rakom" gomb előtt lévő számot írja át mielőtt berakja a terméket a kosárba.
Amikor egy terméket berak a kosárba akkor automatikusan a kosár tartalmát fogja mutatni az oldal. Itt választhat, hogy "Tovább vásárol" vagy befejezi a vásárlást és a "Pénztárhoz" megy.
A kosár tartalmát bármikor megtekintheti. Jobb oldalt a "Kosár tartalma" doboz mindig azt mutatja, hogy milyen termékek vannak jelen pillanatban az Ön kosarában. Itt találja az "Ugrás a kosárhoz" gombot is, aminek a megnyomásával a kosár tartalmát tekintheti meg illetve módosíthatja azt.
Kosár tartalmának módosítása:
- mennyiség megváltoztatása: A kosárban lévő termék ára mellett talál egy mezőt, amiben az éppen a kosarában lévő darabszám van, ha ezt szeretné módosítani, akkor egyszerűen írja át ezt a mennyiséget és nyomja meg a "Frissítés" ikont.
- termék eltávolítása: A kosár tartalma táblázat utolsó oszlopa az "Eltávolítás". Itt minden termék sorában talál egy "X" ikont, ennek megnyomásával törli a terméket a kosarából.

személyesen vagy interneten keresztül a www.ledhipermarket.hu  webcímen, illetve faxon 06-1 2694168 vagy levélben.adhatja le. A telefonon leadott megrendeléseket nem minden esetben áll módunkban elfogadni.

Az áruházban vásárlás előtt regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A rendelések teljesítésére az itt közölt feltételek érvényesek. Telefonszám megadása kötelező, és ajánlott élő szám megadása az esetleges problémák gyors tistázása érdekében!

A megrendelés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra illetve iktatásra nem kerül. A szerződéskötés lehetséges nyelve: magyar.

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről...

Áraink magyar forintban értendőek és az Általános Forgalmi Adót tartalmazzák. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek.

 

Adatok módosítása:

A regisztráció során megadott adatokat Ön a későbbiekben tudja módosítani. Ezt úgy tudja megtenni, ha bejelentkezik (jobb felső sarok) a webáruházba. Ekkor a "Bejelentkezés" dobozban megjelenik a "Fiók karbantartása" gomb, erre rákattintva módosíthatja a "Fiók adatait" , a "Szállítási címet", illetve visszanézheti/ellenőrizheti rendeléseit.
A szállítási cím alap esetben megegyezik a számlázási címmel, de itt Ön megadhat akár több különböző szállítási címet is, amelyek közül a rendelés során kiválaszthatja a megfelelőt.

 

Navigálás a webáruházban:
Webshopunkban a termékek különféle kategóriákba vannak sorolva, hogy Ön könnyebben megtalálhassa a megfelelőt. A kategóriák alatt általában lámpa családonként vannak rendezve a termékek.

A webshopban alapvetően 2 féle képpen kereshet:- kiválasztja a megfelelő fő kategóriát és ott végignézi a kategóriába tartozó alkategóriák /

Szállítás


Küldeményeinket a Magyar Postával utánvétellel  juttatjuk el otthonába, vagy akár munkahelyére. (Postai úton, postafiókcímre nem kézbesítünk.) A Magyar Posta a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető.
Házhozszállítással történő rendelés esetén átvételkor ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Rendkívül ritkán fordul elő, de ha mégis sérült lenne a küldemény, kérjük vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, melyben fel kell tüntetni az esetlegesen sérült termékeket is. A jegyzőkönyv hiányában sem a Magyar Posta sem mi nem tudunk a sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt elfogadni.

A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli. Ennek összege a választott szállítási mód és a rendelés helyének függvényében változik. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

 

Mennyibe kerül a szállítás?

 

- Bemutatótermünkben (Budapest VI. Aradi u. 35. személyes átvétel - 0 Ft

- Belföldre kiszámithatja a postai költséget a következő kalkulátor segítségével:                                   https://www.posta.hu/static/download/2016_tarifatabla_HU.pdf                                                         Garancia Cégünk minden vásárlásról a hatályos jogszabályoknak megfelelő ÁFÁ-s számlát állít ki, valamint garancialevelet.  A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett  24 hónap, a termékek mellett feltüntetett jótállást vállalunk. Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt eredeti számlával és a termék eredeti dobozával érvényesítheti. A jótállási idő alatt cseregaranciát nyújtunk, vagy ahol lehetséges alkatrészt biztosítunk a termék általunk, vagy javítószolgálat által történő javításához. Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt eredeti számlával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy ezt gondosan őrizze meg. A jótállási felelősséget kizáró feltételek: helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás, szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat, bármilyen nem az Tandíj Kft. által végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás, vagy természetes elhasználódás. Kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. Csak bizonyítottan hibás termék kerül kicserélésre. Kérjük, a küldemény átvételekor a futár előtt győződjön meg a csomagolás sértetlenségéről. A küldemény bármilyen feltételezett sérülése esetén vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral a reklamáció, kárrendezés céljából és ezt haladéktalanul jelezze felénk is. A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles írásban (e-mailben) jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik. Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembehelyezés és kezelés mellett meghibásodott, Ön kérheti annak azonos típusú új termékre való cseréjét. Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a vásárlási szerződéstől elállhat és a vételárat kérheti vissza. Elállás A vevőnek jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást jelezheti e-mailen, írásban, vagy faxon is. A vevő az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet 4.§ és 5.§ szerint. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A vevő elállása esetén a www.ledhipermarket.hu - Tandíj Kft. az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb 8 napon belül visszatéríti. A tandíj Kft. kizárólag sérülésmentes, üzembe még nem helyezett (használaton kívüli), hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat!  Adatvédelem A Tandíj Kft. kijelenti, hogy a hatályos adatvédelmi jogszabályok (így az 1992. évi LXIII. törvény ) rendelkezéseinek megfelelően minden személyes adatot véd és titkosan kezel. A megrendelőlapon megadott személyes adatokat harmadik fél részére soha, semmilyen körülmények között nem adja ki. Idevonatkozó jogszabályok: A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény; - Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény; - Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény - 226/2003. (XII. 13.) Korm. rendelet az elektronikus hírközlési szolgáltató adatkezelésének különös feltételeiről, az elektronikus hírközlési szolgáltatások adatbiztonságáról, valamint az azonosítókijelzés és hívásátirányítás szabályairól - Az elektronikus kereskedelemről szóló 2001. évi CVIII. törvény